Thursday, February 26, 2009

Sayonara Gladstone??

Resignation letter secara rasminya dah di hantar ke manager. Tarikh official bertugas bersama CITEC pada 18 Mac ini. Ade dalam 20hari je lagi! uih! Tak ramai lagi budak opis kat sini dan Brisbane yang tahu. Aku suruh manager aku je yang email kat semua org. Tak reti aku nak kasitau derang camne. Bleh tahan gak manager aku sedeh, siap pet pet kat bahu aku lagi tadi tuh. Tapi time aku aku tgh layan facebook! hahaha belassahhh aje.

Hmm kene start list down la ni bende² nak buat sempena penghijarahan fasa pertama ke Brisbane. Pastu kene plan fasa kedua penghijarahan ke tanah air. Pastu fasa ketiga penghijarahan ke luar Malaysia semula tapi di mana? haaa itu nanti punya cerita. Might open up a new blog again. Rase gile kejap je kat Gladstone ni start from 29September 2008 haritu. Walaupon kejap banyak gilee aku blaja pasal IT ni. Lebih² lagi Microsoft product. Dulu dgn Dept of MainRoads gune Zenworks product. Mmg bagus CITEC ni. Mane taknya mereka la yang incharge segala ICT govenment ni. Byk gak mende² sulit gomen yang aku ada access dari mailbox derang sampai la boleh remote tgk ape mereka tgh buat dan lagu ape derang tgh pasang. Nasib baik je aku tak pakai ketayap dan jubah pegi keje, kalau tak aku dah jadi dah terrorist.

Glastone ni pon tak sempat explore. Semua jenis ikan pon blum say hi. Aih dah start emo dah ni..baik aku stop.

Amek layan awie sepam:


Di Medan Ini - Awie

No comments: